piątek, 7 października 2011

Misja

Kiedyś mówiłem, że to wschodząca gwiazda polskiego hip-hopu, a dziś mam pewność, że gwiazda już wzeszła i świeci pełnym światłem. ARKADIO, bo o niego chodzi, wydał właśnie nowy, najbardziej dojrzały jak do tej pory i co najważniejsze otwarcie chrześcijański album pod tytułem "Najlepsze przed nami".


Czemu o tym piszę?


Bo z tekstów, a nawet samej listy utworów wynika, że ten blog stanowił dla Arkadia jedną z inspiracji. Trzeci track na płycie nazywa się wprost "Droga gwałtownika".

Dobrze wiedzieć, że teksty, które tu zamieszczam inspirują  zarówno do osobistych przemyśleń czy zmian w życiu jak i do twórczości. Z takim zamysłem przecież "Droga Gwałtownika" powstała.

Dość już gadania wśród chrześcijan o Nowej Kulturze. Najwyższy czas zacząć ją aktywnie kreować i wspierać.

Jeśli więc lubisz polski rap, słuchasz Słowa Bożego, żyjesz we wspólnocie Kościoła i wspierasz dzieło ewnagelizacji, to album "ARKADIO - Najlepsze przed nami" musi ci się spodobać.

Budujemy dalej! ;)

1 komentarz: